Banned Kazakh Newspaper Editor Fined For Using Another Periodical
Posted: 12/12/2012  |  By: RFE/RL's Kazakh Service
ALMATY, Kazakhstan -- A court in Almaty has fined the editor in chief of a banned opposition newspaper for using another newspaper's pages for her weekly's materials.

Tatyana Trubacheva, the chief editor of "Golos respubliki" (The Voice of Republic), told RFE/RL that she was fined $100 on December 12 for placing her written material in the "Azat" (Free) newspaper on November 30.